RETOURNEREN & KLACHTEN
Retourtermijn
Toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Je hebt 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van redenen te retourneren. Wij rekenen de dag na ontvangst als ingangsdatum. Producten kunnen alleen ongebruikt, in originele verpakking met gesloten seal worden geretourneerd.
Retourkosten
Retourkosten zijn voor rekening van de koper. Actuele verzendkosten staan op de website van de vervoerder. Je bent zelf verantwoordelijk voor het zorgvuldig verpakken van het product en de verzending. Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
Retouradres
Hagerty Nederland
Burgemeester van Hasseltlaan 6
1412GN Naarden
Retourvoorwaarden
- Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 14 dagen.
- De producten zijn niet gebruikt of geopend (gesloten seal).
- De producten zijn niet beschadigd.
- Indien redelijkerwijs mogelijk wordt het item in de originele verpakking retour gestuurd.
- Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper.
- Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
- Product- en/of leverfouten dienen binnen vijf werkdagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
- Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om de zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
Retourprocedure
Wil je een product retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar dat is geen enkel probleem. Meld je retour binnen 14 dagen bij ons aan via info@hagerty.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens; het ordernummer, de producten die je retour stuurt en de reden van retour.
Verpak het te retourneren product, in de originele verpakking en geef deze met een nieuw verzendlabel af bij de verzender van jouw keuze. Zorg dat je het pakket uiterlijk 14 dagen na ontvangst aanbiedt bij de verzender en bewaar het verzendbewijs. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending door ons is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.
Klachten
Is het product beschadigd aangekomen of werkt het product niet zoals je mag verwachten? Neem dan binnen vijf werkdagen contact op met onze klantenservice via info@hagerty.nl. Vermeld hierbij het ordernummer, de aard van de klacht en duidelijke foto’s. We streven ernaar om elke e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we dat weten.